În cadrul proiectului ROSE, pe parcursul celor doi ani de activitate, s-au desfășurat activități extracurriculare cu elevii claselor a IX-a și a X-a de către profesorii-mentori: […]
În cadrul proiectului ROSE s-au desfășurat activități remediale cu elevii claselor a XII-a de către profesorii-mentori MATEICA DANIELA, MIHĂLȚAN MARIA, CRÂSNIC IOANA și MĂRCUȘ CORNELIU. În […]
,Dacǎ altul îţi face rǎu, tu ai rǎbdare, cǎci Dumnezeu plǎteşte fiecǎruia dupǎ fapte!” În sistemul educaţional, libertatea individuală este greşit înţeleasă atât de către elevi, […]
Absenteismul şcolar poate fi definit ca o problemă socială explicată din ce în ce mai des drept o caracteristică socio-culturală a mediului din care provine elevul, caracterizată […]
Pentru cei care cred că a-ţi planifica viitorul profesional este o treabă uşoară, avem veşti cât se poate de neplăcute. Procesul de alegere şi mai departe, […]
Pedagogul italian G. Callo considera: „a orienta înseamnă a educa”. Nu poți să educi, spune Callo, dacă nu educi atitudini, interese, trăsături de caracter şi nu […]
Pentru mulţi absolvenţi, a găsi un loc de muncă reprezintă un deziderat destul de greu realizabil. Numărul locurilor de muncă disponibile este relativ mic, cerinţele angajatorilor […]
Pentru fiecare persoană planificarea activității proprii după terminarea studiilor este ceva foarte important. Este important de reținut faptul că planificarea ține de aspecte diverse ale vieții […]
Caracterizati din perspectiva a trei trasaturi definitorii unul dintre personajele literare din romanele studiate la clasa, intr-o compunere de maximum doua pagini. ( Ion, Padurea spanzuratilor, […]
Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război de Camil Petrescu Încercuieşte litera corespunzătoare capitolului care nu face parte din romanul nostru: La Piatra Craiului, în […]
Statutul inițial al personajului Ștefan Georghidiu este protagonistul romanului Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război reprezintă tipul intelectualului lucid, însetat de absolut; absolvent de […]
Simbolismul este un curent literar apărut în Franța, la sfârșitul secolului al XIX-lea, ca o reacție împotriva poeziei retorice a romanticilor, a impersonalității reci a parnasienilor […]